پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
خود را وقف یادگیری مادام العمر کنید
نوشته شده در چهار شنبه 28 فروردين 1392
بازدید : 956
نویسنده : محمد رضا خوانساری- آرزو صفر پور

شما عملاً دارای ظرفیتی نامحدود برای یادگیری و کسب مهارت های بیشتر در رشته انتخابی خود هستید. توانایی های ذهنی و ذکاوت شما به حدی است که اگر تمام باقی مانده عمر خود را هم صرف یادگیری و کسب مهارت ها کنید. هرگز نخواهید توانست از تمام این ظرفیت استفاده کنید. شما تواناتر از آن هستید که برایتان قابل تصور باشد. با به کارگیری نیروی ذهنی تان در شرایط مختلف، مانعی نیست که برطرف نشود.
ذهن شما مانند عضله است که رشد آن به فعالیت بستگی دارد. همانطور که باید عضلات خود را تحت فشار قرار دهید تا رشد کنند، عضلات ذهنی خود را نیز باید برای قوی شدن به کار گیرید. جالب اینکه هر چه بیشتر بیاموزید، قدرت یادگیری شما بیشتر می شود. درست مانند اینکه هر چه بیشتر یک ورزش یا بازی را تمرین کنید در آن بهتر می شوید. هرچه بیشتر وقت خود را صرف یادگیری مادام العمر کنید، یادگیری آسان تر می شود.


:: موضوعات مرتبط: روانشناسی , ,



معرفی کتاب
نوشته شده در دو شنبه 26 فروردين 1392
بازدید : 853
نویسنده : محمد رضا خوانساری- آرزو صفر پور

 

بیوگرافی مترجم :

فرهاد فرنوش، متولد 12/11/1363 در تهران و فارغالتحصیل رشته کارگردانی و بازیگری سینما میباشم. دارای سابقه بازی در چندین فیلم، سریال و تاتر بوده، همچنین چند فیلم کوتاه نیز ساختهام.
 
درباره کتاب شکلات :

 


:: موضوعات مرتبط: روانشناسی , شنیدنی های روز , ,